Қазақстандағы ECERS тарихы

Қазақстандағы мектепке дейінгі білім беру сапасының контекстін түсіну үшін соңғы жылдардағы негізгі оқиғалар туралы білу қажет:
Модельдің бекітілуі
1. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды дамыту моделінің 2021 жылғы 15 наурызда бекітілуі.
Бұл өзгерістерге бастама беріп, балалардың дамуы мен оқытуына деген көзқарастардың толық қайта қаралуына әкелді.
Жаңа Мемлекеттік стандарттың қабылдануы
2. 2022 жылғы 3 тамызда мектепке дейінгі білім берудің жаңа Мемлекеттік стандартының қабылдануы. Бұл стандарт балалардың еркін ойынға деген құқығы мен қажеттіліктерін, сондай-ақ олардың тұтас дамуының маңыздылығын бекітті.
Ұлттық зерттеудің жүргізілуі
3. 2021-2022 жылдары мектепке дейінгі білім беру сапасы бойынша Ұлттық зерттеу жүргізілді. Зерттеу нәтижелері республика бойынша сапаның орташа көрсеткіші 2,13 екенін көрсетті, бұл ECERS-3 шкаласы бойынша минималды сапа деңгейінен төмен. Төменде зерттеу нәтижелерін көрсететін сурет берілген.
Исследование качества дошкольного образования в Казахстане
Шкала сондай-ақ мектепке дейінгі ұйымдардың сапа критерийлерін әзірлеудің негізі болып табылады және «Екі тәрбиеші» пилоттық жобасы аясында балабақшаларды бағалау құралы ретінде қолданылды.
2023 жылы Қазақстан ECERS Халықаралық қауымдастығына кірді. Бұл маңызды оқиға Гаухар Киикованың АҚШ-та өткен ECERS халықаралық конференциясында Қазақстандағы ECERS-тің даму тарихы туралы баяндама жасауымен басталды.

2023 жылдың мамыр айында Қазақстанда алғаш рет якорлық деңгейдегі сарапшы пайда болып, ECERS Qazaqstan қауымдастығы құрылды.

Сондай-ақ, үш кезеңнен тұратын оқыту және сарапшыларды сертификаттау бағдарламасы, соның ішінде қазақ тілінде, іске қосылды.
Международное сообщество ECERS
2024 жылдың ақпан айында қазақ тілінде оқыған алғашқы сарапшылар тобының сертификаттау рәсімі өткізілді.

Сондай-ақ, 2024 жыл ECERS-3 шкаласының қазақ тіліне аударылуымен ерекшеленді [шкаланы сатып алу]. Аударма 2022 жылы Ұлттық сапа зерттеуі аясында Балалардың ерте дамуы институтының бастамасымен жүзеге асырылды.
ECERS-3 шкаласының қазақ тіліне аударылуы халықаралық ғылыми терминологияны енгізудің маңызды кезеңі болды. Бұрын мұндай терминология қолданылмаған, ал бұл қадам Қазақстанда мектепке дейінгі білім беруде ғылыми негізделген тәсілдерді таратуға үлкен үлес қосты.
Бұрын конференция өткен елдер мен қалалар:

2016 - Оксфорд, Ұлыбритания
2017 - Севилья, Испания
2018 - Олбург, Дания
2019 – Мәскеу, Ресей
2023 – Александрия, АҚШ (шкаланың 40 жылдығы)
2024 – Порто, Португалия
2025 – Севилья, Испания